Blog ini masih lagi dalam proses updating. Salam kunjungan buat semua ke blog sekolah kami. Sokongan anda untuk menjadi follower, sign our guestbook, leave a message at shoutmix & feel free to leave a comment post amat dihargai. Updating akan dibuat secara mingguan oleh editor.

School Blog GuestBook

Thursday, January 27, 2011

Program Bersama Ibu Bapa Tahun 6 (Siri 1) 2011


Dalam usaha menggembeleng penerusan kejayaan UPSR 2011, maka program bersama ibu bapa Tahun 6 (Siri 1) telah dijalankan tanggal 27 Januari 2011 bertempat di Kelas Tahun 6. 

Kehadiran ibu bapa pada hari tersebut nyata memberansangkan. Sesi taklimat,pengenalan serta motivasi penuh dilakukan oleh Guru Besar Pn Hjh Zainah Bt Hj Siraj. Sememangnya hasrat dan tekad Guru Besar baru ingin melonjakkan SK Merlong pada sasaran 100% bagi UPSR tahun ini penuh berkobar-kobar. 


Justeru itu lah maka pertemuan dengan ibu bapa Tahun 6 kali ini diadakan bagi menyemarakkan rasa tersebut demi menggerakkan anak-anak murid Tahun 6 ini ke arah pendekatan dan pemupukan kasih sayang bermula dari rumah dan diteruskan tradisi didikan di sekolah oleh ibu bapa kedua mereka iaitu para guru yang dikasihi.



Salam ukhuwah pelukan tanda kasih sayang sesama ibu bapa dan murid menutup jalinan program pada hari tersebut. 




 Coret Tinta Pena,


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...