Blog ini masih lagi dalam proses updating. Salam kunjungan buat semua ke blog sekolah kami. Sokongan anda untuk menjadi follower, sign our guestbook, leave a message at shoutmix & feel free to leave a comment post amat dihargai. Updating akan dibuat secara mingguan oleh editor.

School Blog GuestBook

Thursday, March 24, 2011

Mesyuarat Kajian Tindakan Guru-guru Zon Senggarang 2011


Pada hari Rabu 24.3.2011 SK Merlong telah menjadi tuan rumah Mesyuarat Kajian Tindakan Guru-guru Zon Senggarang 2011. Ini adalah kerana Pengerusi Kajian Tindakan Zon Senggarang pada tahun ini diambil alih oleh Guru Besar SK Merlong yang baru iaitu Pn Hjh Zainah Bt Hj Siraj.


Pihak SK Merlong sesungguhnya berbesar hati mengalu-alukan kehadiran warga guru Zon Senggarang untuk berkunjung ke sekolah sambil bermesyuarat di Bilik Mesyuarat dengan penghawa dingin yang siap sedia menanti tetamu.


Sesi pendaftaran bermula jam 2 petang disusuli bacaan doa pembuka majlis oleh En Ardinorhasairwan Bin Alias. Kemudian ucapan alu-aluan oleh Pengerusi Mesyuarat Kajian Tindakan Pn Hjh Zainah Bt Hj Sira diteruskan.




Pn Indati Bt Jaafar Guru Pen Kanan 1 SK Merlong telah diberi amanah untuk menyampaikan cara pelaksanaan kajian tindakan yang perlu digerakkan oleh guru-guru di zon senggarang amnya. 


Buku Kepilan Kajian Tindakan telah diberikan kepada setiap wakil guru-guru Zon Senggarang yang hadir pada mesyuarat ini. 


Sesi pembugaran minda bersama para guru Zon Senggarang diadakan sebelum menutup sesi mesyuarat. Pelbagai soalan telah diajukan oleh wakil-wakil guru sekalian. 


Pengerusi Kajian Tindakan Zon Senggarang Pn Hjh Zainah Bt Hj Siraj telah mengingatkan wakil guru-guru Zon Senggarang untuk memastikan tugasan yang dberikan dihantar pada tarikh yang ditetapkan.


Jamuan mengakhiri mesyuarat pada hari ini. 


Kilasan fotografi menutup tinta maya :-







Corat-coret Tinta,

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...